Spørgsmål om Frisko

1.Hvad er Friskos forretningsidé?

Frisko skal være …
… tæt på kunderne og forbrugerne med stærke varemærker og produkter, som både giver oplevelser og spreder glæde.
… en grænseløs arbejdsplads, hvor tilfredsstillelse skabes gennem stimulans, kreativitet og udvikling.
… den virksomhed, der fører an i udviklingen, fagligt og innovativt.

2.Hvad symboliserer hjertet i jeres logo?

Frisko er et traditionsrigt dansk varemærke, som står for kvalitet, glæde og innovation. Vi indgår i et europæisk netværk, som sammen arbejder med produktudvikling, markedsføring og logistik.
Hjertet er vores nye, fælles symbol og varemærke inden for Unilevers isvirksomhed. Sammen kan vi være endnu mere fleksible, fordi vi i fællesskab kan skabe og præsentere spændende nyheder.
Logoet symboliserer fællesskab, glæde og varme, og vi synes, at hjerteemblemet passer godt som symbol på det.

3.Hvordan kan det være, at man kan købe Frisko-is i udlandet?

Frisko har nogle internationale varemærker, fx Magnum, som findes i mange andre lande. Vi har søsterselskaber i disse lande, som også producerer og sælger produkterne under samme varemærke. Hvert land har imidlertid et lokalt issortiment, som er specielt for landets tradition, og dette gælder også Danmark.